RAI’S HOME, HET WEESHUIS VOOR GEHANDICAPTEN

In het weeshuis zijn twee nieuwe meisjes opgenomen die beide geen handicap hebben, maar enorm mishandeld zijn door hun ouders. Beide kinderen hebben nog een ouder, die niet in staat blijkt om voor het kind te zorgen. De kinderen zijn met groot letsel opgenomen door Bhim Rai en het was fijn om te zien dat ze door zijn goede zorgen alweer vrolijk meededen met de groep.

We hebben aan alle kinderen dekens, lakens en kussens uitgereikt en voor iedereen was er een handdoek. Verder hebben we de verlichting in het gebouw laten repareren en een donatie gedaan om een extra douche te laten bouwen.

Van een Australisch echtpaar dat we in Kathmandu ontmoetten, kregen we een zak met zelfgebreide mutsen die we mochten uitdelen. Het toeval wil dat dhr. Rai ons om mutsen vroeg, niet wetende dat ze al in onze koffers zaten. We hebben de kinderen deze keer dus extra blij kunnen maken. Ook hier was het groot feest.