Family home oktober 2013

Ons Family home met drie kamers wordt nu te klein. Op dit moment wonen Chadeni en Surendra onder begeleiding van een home moeder met  haar dochtertje in ons huis.

Binnenkort komen er nog twee jong- volwassenen bij die gezien hun leeftijd niet langer in het weeshuis kunnen blijven. Ook zij krijgen bij ons onderdak en de mogelijkheid om hun studie af te maken en hun eigen leven vorm te geven.

Chadeni is afhankelijk van haar rolstoel en vroeg ons te helpen haar eigen naaiatelier op te zetten. Ze wil kleding gaan repareren en de kurta, de traditionele klederdracht van Nepal gaan vervaardigen. Haar broer, die erg trots op haar is, heeft al een mooi uithangbord gemaakt. We zijn op zoek naar een groter pand, waar op de begane grond een atelier gevestigd kan worden, evenals een woon- slaapkamer en aangepaste badkamer. Op de etages daarboven willen we graag meerdere slaapkamers realiseren.

Door een donatie van de Scheffer Stichting hopen we bovenstaand plan op niet al te lange termijn te kunnen realiseren.

Ook namens de bewoners van het familyhome: Scheffer Stichting, hartelijk bedankt!