September 2021

Dhr. Prakash reikt materialen uit.

Enige weken geleden heeft dhr. Prakash aan mensen die zwaar getroffen zijn door Corona materialen uitgereikt waarmee zij een klein bedrijfje kunnen opzetten.

hier overhandigt dhr. Prakash een naaimachine.

Dhr. Prakash heeft zich daarnaast ingezet om 12 jongens die kinderarbeid moesten verrichten in India, terug te halen naar hun families in Nepal.

een aantal van de kinderen die gered zijn met hun begeleiders

Dhr. Prakash zet zich enorm in om zijn medemensen te helpen in deze moeilijke tijd.

Met donaties van verscheidene organisaties, waaronder onze stichting is hij voor diverse bevolkingsgroepen actief. Zo ook in Chepang-village in Makwanpur. Daar heeft hij een groot aantal vluchtelingen opgevangen en van voedselpakketten voorzien.

lijst met uitgedeelde goederen

voedsel voor een aantal weken

de vrachtwagens worden met voedsel geladen

Distributie van voedsel is voor deze mensen van levensbelang omdat zij slechts drie maanden per jaar in staat zijn om zichzelf van eten te voorzien.

de toekomst lijkt weer positief en dus gaat iedereen gaat weer opgewekt huiswaarts