Evenementen en sponsoring oktober 2013

De heer Hans van Dijk heeft samen met Ton en Jacqueline onlangs bovenstaande projecten bezocht. Hij heeft een mooi bedrag gesponsord en zou graag zien dat Stichting Kinderen van de Wereld hiermee deze aanvragen honoreert. Binnenkort worden in overleg met Stichting Kinderhuis Nepal de donatieverzoeken besproken.

Ons Familyhomemetdrie kamerswordtnue klein. Op dit moment wonen Chadeni en Surendra onder begeleiding van een home-moeder en haar kleine dochtertje in ons huis. Binnenkort komen er twee jong volwassenen bij, die gezien hun leeftijd niet langer in een weeshuis kunnen blijven. Ook zij krijgen bij ons onderdak en de mogelijkheid om hun studies af te maken en hun eigen leven vorm te geven.Chadeni, heeft een lichamelijke handicap en is afhankelijk van een rolstoel. Zij wil graag in de toekomst in haar eigen levensonderhoud voorzienen vroeg ons haar te helpen een naai-atelier op te zetten. Zij wil

kleding gaan repareren en de kurta, de traditioneleklederdracht van Nepalmaken. Haar broer, die erg trots op haar is, heeft al een mooi uithangbord gemaakt. Wij zijn op zoek naar een groter pand waarin een op de begane grond een atelier gevestigd kan worden

evenals een woon-slaapkamer en aangepaste badkamer.Op de etages daar boven willen we graag meerdere slaapkamers met sanitair realiseren. Door een enorme donatie van de Scheffer Stichting hopen wij bovenstaand plan binnenkort te verwezenlijken.

Ook namens de bewoners van het familyhome:Scheffer Stichting hartelijk dank!