Evenementen en sponsoring april 2016

Eind maart organiseerde basisschool De Rietlanden in Den Bosch een paasmarkt waarvan de opbrengst ten goede kwam aan onze stichting. Het was een gezellige markt waarbij de kinderen, leerkrachten en medewerkers enorm hun best deden om zoveel mogelijk geld op te halen. Het resultaat van hun inzet was een prachtig bedrag van € 1.000,–

We werden eveneens verrast door een donatie van € 800,– van dhr. Hans van Dijk, die voor zijn zestigste verjaardag aan familie en vrienden een bijdrage voor onze stichting heeft gekregen.In samenspraak met Hans besteden we dit bedrag aan de opleiding van Binita, een weesmeisje dat na haar vertrek uit het weeshuis in ons familiehome een plekje heeft gevonden. Zij is dolblij dat ze nu de mogelijkheid om haar grote droom, verpleegster worden,kan gaan verwezenlijken.